Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
问与答
腾讯现在上车还可以吗。
ogrish
·
Jan 21, 2018
· 1839 views
This topic created in 3075 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
之前几次上车几次下车。都有赚。。
最近在 390 下车了。感觉已经高位。。而且港股也是历史高位。。07 年的悲剧依然还历历在目。。
还要上车吗?
No Comments Yet
上车
下车
高位
历历在目
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
4424 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 28ms ·
UTC 01:01
·
PVG 09:01
·
LAX 18:01
·
JFK 21:01
♥ Do have faith in what you're doing.
❯