systemcall
V2EX  ›  ACG

大家有什么好用的漫画/轻小说阅读软件吗?

  •  
  •   systemcall · Jul 5, 2020 via Android · 2747 views
    This topic created in 2183 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    b 站不太好用,iPad 上面有点问题
    PC 是 27 寸,1080p 的屏幕,字体发虚。而且 uwp 的那一些软件不太好用。浏览器看轻小说会感觉很长,不想看。不过也不太看轻小说
    本地的东西,发 iPad 上看,没找到顺手的,感觉 kindle 稍微能用点,不是那个黑白屏的 kindle
    1 replies    2020-07-05 05:15:59 +08:00
    FurN1
        1
    FurN1  
       Jul 5, 2020
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   912 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 26ms · UTC 19:48 · PVG 03:48 · LAX 12:48 · JFK 15:48
    ♥ Do have faith in what you're doing.